Vrhunski podjetnik Marino Furlan o formuli poslovnega uspeha

Člani

06. September 2021

Vrhunski podjetnik Marino Furlan o formuli poslovnega uspeha

Vrhunski podjetnik Marino Furlan o formuli poslovnega uspeha

»V poslu štejejo zlate kolajne. Podjetja se morajo širiti na vse celine. Kajti kriza po navadi zajame eno območje. Zato je treba povsod iskati priložnosti za kompenzacijo posledic krize drugod. Pri širitvi na tuje trge pa je zelo pomembno poznati lokalne običaje,« razmišlja vrhunski podjetnik Marino Furlan, predsednik skupine Intra Group, ki naročnikom ponuja svetlobne rešitve na najvišji ravni, in član SBC.

Marino Furlan se je s podjetništvom začel ukvarjati takoj po diplomi iz strojništva. Ob koncu 80. let sta z ženo Marjeto, modno oblikovalko, vstopila v svet svetil in leta 1989 ustanovila lastno podjetje. Intra Lighting se je v 30 letih v svetu uveljavil kot vodilni ponudnik arhitekturnih svetil in svetlobnih rešitev. Skupina Intra Group je zgleden primer uspešno vodenega podjetja, ki dosega poslovne zmage na globalnem trgu. Ima več kot 380 zaposlenih, tri tovarne, 5 podjetij in 6 predstavništev v skupno 68 državah. Letni prihodki znašajo več kot 34 milijonov evrov. 93 % izdelkov je mogoče reciklirati in pri proizvodnji porabijo 60 % obnovljive energije

»Pri svetlobnih rešitvah je bistven končni uporabnik, zato za vsako rešitvijo stoji razlog, podprt z enkratnim oblikovanjem. Osvetlitev je šele četrti element. Pri iskanju svetlobnih rešitev se prepletajo investitorjeva izhodišča. Ta vključujejo arhitekturo, čustva, funkcionalnost, stil, zakonodajo in seveda proračun,« razlaga Marino Furlan. O svoji poslovni filozofiji in pomenu poslovnega uspeha je spregovoril na SBC Webinarju, ki je potekal v soorganizaciji z mrežo slovenskih podjetnikov po svetu Slovenian Global Business Network.

Razpon izdelkov Intra Lightinga je velik, letno pripravijo od 4 do 10 novih skupin izdelkov. »Ključno je vzdrževanje stikov z dobavitelji, vsi izdelki so testirani, proizvodnja je nadzorovana, garancija za svetila je 7 let,« pravi Furlan. Intra Lighting intenzivno sodeluje z arhitekti, oblikovalci svetil, notranjimi oblikovalci in industrijskimi dizajnerji. Njihova svetila in podjetje so prejemniki najvišjih in najbolj prestižnih dizajnerskih nagrad.

Razvoj, verodostojnost in spremljanje konkurence

Jedro razvoja Intra Lightinga je njihov lasten profesionalni laboratorij, kjer merijo številne parametre, od fizikalnih, energetskih do zdravstvenih. S tem krepijo verodostojnost, spremljajo pa lahko tudi konkurenco. Vsa proizvodnja se nahaja v Evropi, pravi Furlan, ki pri vodenju podjetja prisega na inovativnost, ustvarjalnost in predanost, hkrati pa je sam močno vključen v razvoj produktov in svetlobnih rešitev.

O tem, kako uspešno je član SBC posel razpletel po svetu, priča podatek, da jih naročniki najdejo tako v New Yorku kot Montrealu, pa v Panami, Čilu, Kolumbiji, Hondurasu. Razmišljajo tudi o Argentini, od koder so se čez morje pred stoletjem odpravili njegovi sorodniki, pove Furlan, ki poudari, da je kljub številnim lokacijam Evropa tista, ki je v špici svetovnega razvoja svetlobnih rešitev.

Zaupajo jim največji

Intra Lighting sodeluje z najbolj prepoznavnimi blagovnimi znamkami, kot so Google, Facebook, Microsoft, Ferrari, Rolex, J.P. Morgan, Vodafone, Bang&Olufsen, Erste group. Njihov paviljon je moč videti tudi na Expu 2021-2022 v Dubaju. Pot do največjih na svetu pogosto vodi preko partnerjev, arhitektov, preko katerih posredujejo inovacije in nove rešitve, razlaga Marino Furlan.

Tri vprašanja, ki vodijo do uspešnega poslovanja

Na vprašanje, v čem tiči formula uspeha, Furlan izreče: »Zmagamo lahko s pristnostjo. Pristnost je tisto, v kar resnično verjamete! Pristnost ni reklamni trik.«

Pot do uspeha v poslu vodi preko treh vprašanj, našteva Furlan: »Vprašati se morate tri vprašanja: zakaj, kako in kaj. Naš zakaj so človekove potrebe, z arhitekturo na prvem mestu. Oblikovanje je naša kultura. Verjamemo v čudovite svetlobne rešitve po vsem svetu. Kako: oblikovanje svetlobe je naša strast. Vodilno geslo smo že navedli. Naš kaj pa je, da ustvarjamo izdelke za človeške potrebe. Nismo le dobavitelji, naši ljudje so izvedenci v osvetljevanju, energetski učinkovitosti, vse pa nas vodi kakovost. Končni cilj je cenovno učinkovita svetlobna rešitev s 7-letno garancijo.«

»Ključna vprašanja pri novem dizajnu so torej: zakaj potrebujemo nova svetila, kje potrebujemo arhitekturno uporabo, kakšne so inovacije v tehnologiji in materialu, stroškovni nadzor ter cenovna umestitev.«

Kaj prinaša prihodnost?

Svetlobna industrija je pred tektonskimi spremembami, podobno kot avtomobilska. Spremembe v tehnologiji so hitre, kajti žarnice so daleč zastarele, zahtevnost izdelkov narašča, individualnost pomeni velik izziv, vpliv bodo imeli tudi big-data in pametne aplikacije, prav tako socialna omrežja, je prepričan Furlan, ki razkriva načrte za prihodnost. »V bližnji prihodnosti nameravamo še odpreti muzej izkušnje svetlobe, v katerem bodo soba vseh človekovih čutil, muzej svetlobe, virtualne in resnične sobe, soba za svetlobne preizkuse, razstavna soba, konferenčne sobe.«

Kot pravi, v poslu štejejo zlate kolajne, za doseganje teh pa je potrebna stroga usmeritev v posel. «Potrebno se je razširiti na vse celine, kajti kriza po navadi zajame eno območje. Zato je treba povsod iskati priložnosti, da podjetja lahko kompenzirajo posledice krize na drugih območjih,« še pravi Furlan in poudari, da je izjemno pomembno poznati lokalne običaje poslovanja.

Vabljeni k ogledu video posnetka SBC Webinarja z Marinom Furlanom: 

 

SBC Webinar z Marinom Furlanom je v začetku julija potekal v soorganizaciji s Slovenian Global Business Network, povezovala sta ga Mateja Perovšek Ciuchini, izvršna direktorica povezave, in Goran Novković, nekdanji izvršni direktor SBC.

Foto: predstavitvena brošura podjetja Intra Lighting 

E-novice

Naročite se na ključne informacije in praktične nasvete.

Zahtevano
Zahtevano
To spletno mesto varuje Google reCAPTCHA in veljata Politika zasebnosti in Pogoji storitve.