Člani
•25. Oktober 2021
Zagonsko podjetje Castoola je za rešitev, ki omogoča ciljano televizijsko oglaševanje, pred dnevi prejelo zlato nacionalno priznanje za inovativnost za leto 2021, ki ga vsako leto podeljuje Gospodarska zbornica Slovenije.
Rešitev je plod lastnega znanja in izkušenj iz tujine, ki izkorišča vse potenciale digitalizacije v svetu TV oglaševanja, pravijo v Castooli, ki je v lasti Filipa Remškarja, člana SBC in solastnika podjetja Smart Com. Preberite, kaj z njo pridobijo podjetja, ki želijo oglaševati.
Zlato priznanje Gospodarske zbornice Slovenije za najboljše inovacije je najvišje priznanje inovativnim dosežkom slovenskih podjetij.
Kaj omogoča Castoola?
»Castoola Addressable TV-platforma je plod lastnega znanja in izkušenj iz tujine, ki oglaševalcem in oglaševalskim agencijam omogoča ciljano TV-oglaševanje, kot ga poznamo v digitalnem svetu. Od prvega predvajanega TV oglasa leta 1942 se do današnjih dni način oglaševanja ni spreminjal in je obstajal zgolj kot linearni oglas. Oglaševanje prek Castoola platforme pa omogoča interaktivne, ciljane in merljive oglase, prilagojene interesom gledalca,« so nam povedali v podjetju.
Z uporabo podatkov oziroma big data lahko oglaševalci uporabljajo ciljano oglaševanje na TV in tako prilagodijo svoje marketinške strategije in cilje ter dvignejo učinkovitost kampanj. Castoola platforma omogoča različne načine targetiranja:
- geografsko,
- vsebinsko in
- vedenjsko.
Tako so TV-oglaševanje približali oglaševanju, kot ga poznamo na spletu.
Naša vizija je postati soustvarjalec trendov v industriji televizijskega oglaševanja prihodnosti.
Filip Remškar, lastnik in direktor podjetja Castoola
Dvig prepoznavnosti blagovne znamke in aktivacija gledalca
TV-oglase je z opisanim pristopom mogoče približati gledalcu in mu omogočiti prijetno uporabniško izkušnjo. Hkrati uporaba ciljanega TV-oglaševanja pripomore k močnejšemu priklicu oglasa, višjemu čustvenemu odzivu in večji vključenost gledalca in omogoča targetiranje ciljnih skupin gledalcev ter s tem vstop novih oglaševalcev na TV, ki z linearnim TV oglaševanjem dosežejo preveč široko publiko.
Pri Castooli poslovnim partnerjem nudijo svetovanje od prve zamisli o ciljanem oglaševanju na televiziji vse do končne analize posamezne TV-kampanje. Pravijo, da poskrbijo za celovito storitev in načrtovanje oglasne kampanje: strateško načrtujejo ciljno občinstvo, svetujejo od ideje do izvedbe, zakupijo oglasni prostor, poskrbijo za izvedbo kampanj, pomagajo optimizirati TV oglaševalske kampanje ter analizirajo in pripravijo poročilo.
»Dva ključna genoma podjetja Castoola sta inovacija in zanesljivo partnerstvo. S tema dvema komponentama smo razvili platformo za ciljano TV oglaševanje in izvajamo celotno storitev za oglaševalce, ki želijo nekaj več od tradicionalnega TV oglaševanja. Tako oglaševalcem ponujamo targetirane, merljive in učinkovite oglase na TV, ki so dosegljivi vsem, tudi tistim, ki jim je bilo tovrstno oglaševanje do sedaj nedosegljivo.«
Foto: Canva, Castoola