Strokovnjaka Dun & Bradstreet razkrila, kako povečati rast na tujih trgih

Dogodki

21. Marec 2025

Strokovnjaka Dun & Bradstreet razkrila, kako povečati rast na tujih trgih

Tanja Stanišič in Andrej Uranič, business development managerja iz podjetja Dun & Bradstreet, sta na dogodku v SBC - Klubu slovenskih podjetnikov predstavila sodobne in inovativne rešitve, ki jih lahko podjetja uporabijo za krepitev rasti na tujih trgih.

Udeleženci dogodka so spoznali, kako lahko digitalizacija in pametna analitika preoblikujeta njihovo prodajo, marketing in nabavo ter jim pomagata doseči večjo konkurenčnost na svetovnem trgu.

Predstavljene rešitve temeljijo na zanesljivih podatkih in naprednih prodajnih pristopih, podprtih z umetno inteligenco.

Dun & bradstreet-04.jpg

Mednarodne digitalne oznake, ki omogočajo uspeh na svetovnem nivoju

Tanja Stanišić je med drugim predstavila mednarodne digitalne oznake Dun & Bradstreet, ki podjetjem omogočajo uspeh na svetovnem nivoju:

- Z uporabo D-U-N-S® Registered™ potrjujete, da je tudi vaše podjetje del svetovne mreže zaupanja vrednih partnerjev, s katerimi je sodelovanje manj tvegano;
- Podjetja z D-U-N-S® Registered™ so vključena v globalno bazo družbe Dun & Bradstreet, kar povečuje njihovo vidnost pri iskanju potencialnih partnerjev ali strank;
- Partnerji in stranke lahko hitro dostopajo do ključnih podatkov o vašem podjetju, kar olajša odločanje o sodelovanju.

Dun & bradstreet-01.jpg

Moderne in napredne rešitve v prodaji, marketingu in nabavi

Uranič pa je spregovoril o modernih in naprednih rešitvah Dun & Bradstreet v prodaji, marketingu in nabavi:

- Register podjetij in kontaktov iz celega sveta (preko 300 mio podjetij iz več kot 190 držav);
- Pametno in ciljno targetiranje;
- Iskanje dvojčkov (‘look-a-like’) kupcev in dobaviteljev na lokalnem in/ali globalnih trgih za katero koli klasifikacijo dejavnosti;
- Tržne raziskave po dejavnostih;
- Integracija in avtomatizacija podatkov o obstoječih in potencialnih partnerjih v vaših CRM-jih;
- Finančni vpogledi in vrhunska analitika, ki vam pomagajo poiskati najboljše potencialne stranke glede na njihovo finančno uspešnost;
- Visitor Intelligence - spletna identifikacija podjetij, ki obiskujejo vašo spletno stran.

Dun & bradstreet-07.jpg

"Danes zmagujejo tisti, ki razumejo, da so natančni podatki in umetna inteligenca ključ do uspeha – ne le v marketingu in prodaji, temveč v vseh procesih znotraj podjetja," poudarjajo v Dun & Bradstreet.

Dun & bradstreet-15.jpg

O družbi Dun & Bradstreet
Družba Dun & Bradstreet že skoraj 200 let strankam in partnerjem pomaga rasti in dosegati izjemne rezultate skozi moč podatkov, analitiko in rešitve, ki jih poganjajo podatki. Več kot 6000 sodelavcev po vsem svetu je predanih temu edinstvenemu cilju, do katerega jih vodijo pomembne vrednote, ki jim omogočajo vodilno vlogo na področju podatkov za sprejemanje poslovnih odločitev in analitičnih vpogledov. Njihovi podatki in vpogledi so cenjeni v vseh fazah poslovnega cikla in ne glede na ekonomsko okolje.

E-novice

Naročite se na ključne informacije in praktične nasvete.

Zahtevano
Zahtevano
To spletno mesto varuje Google reCAPTCHA in veljata Politika zasebnosti in Pogoji storitve.